Naslovna Intervju Intervju Stevan Barović Menadžer Hotela Heritage Beograd

Intervju Stevan Barović Menadžer Hotela Heritage Beograd

2446
0

Da li nam  možete reći nešto o hotelu, kada je otvoren, koliko zaposlenih ima, kao i koliko soba?

Hotel Heritage **** je otvoren u septembru 2015. godine. Poseduje 40 soba i apartmana, 2 konferencijske sale, A la carte restoran, garažu i otvoreni parking za hotelske goste. U hotelu trenutno radi 30 zaposlenih, podeljenih u 6 sektora.

Da li pored ovog hotela posedujete i druge hotele?

Pored hotela Heritage u Beogradu, naša kompanija poseduje jos jedan apart hotel“ Vila Barovic & SPA“**** na Zlatiboru. Apart hotel posluje uspešno vec 6 godina, kapaciteta 15 apartmana, sa bazenom sa grejanom vodom, SPA centrom, cafe barom i parkingom za goste objekta.

Koji je odnos broja domaćih i stranih gostiju u Vašem hotelu?

Većina gostiju hotela Heritage čine inostrani gosti i to u procentu većem od 90% svih gostiju.

Koji procenat gostiju Vam stiže preko online kanala?

U prethodnih godinu dana poslovanja, rezervacije koje nam dolaze sa on-line kanala prodaje čine 40% svih nasih rezervacija.

Kolika Vam je bila prosečna okupiranost za 2016. godinu, a kolika Vam je okupiranost za prvu polovinu 2017, da li se primećuje rast u odnosu na prvu polovinu 2016?

2016. godina je naša prva godina poslovanja i kao takva po nepisanom pravilu ona predstavlja godinu sa najmanjim procentom zauzetosti hotelskih kapaciteta, u našem slucaju je to iznosilo 41%, dok u prvoj polovini 2017. godine procenat popunjenosti hotelskog kapaciteta iznosi 62%, dakle uvećan za 50% u odnosu na prethodnu godinu.

Želite posao u oblasti ugostiteljstva i turizma kliknite ovde!

U kojim mesecima ostvarujete najveću okupiranost kapaciteta, a u kojima najmanju?

U dosadačnjem radu, 2 meseca sa najvećom popunjenošću hotela su jun i oktobar, a meseci sa najslabijom popunjenošću su januar i februar.

Kako se reklamirate i kako privlačite nove goste? Da li ste aktivni na društvenim mrežama i da li Vam one pomažu u privlačenju novih gostiju?

Veoma smo aktivni na društvenim mrezama, gde smo posebno izbrendirali hotel i A la carte restoran „Afeliu“. Društvene mreže kao i prisustvo na mnogim javnim skupovima i dešavanjima, oglašavanje u turistickim časopisima mozda ne doprinose direktno povećanom obimu poslovanja, ali svakako doprinose stvaranju i jačanju brenda a samim tim na dugoročnom planu dolazi i do potencijalnog poboljšanja poslovanja.

U svetu vlada trend da sve više gostiju u hotele dolazi sa kućnim ljubimcima. Da li je Vaš hotel pet friendly?

Mi smo se opredili da ne budemo „pet friendly“ hotel i do sada se to nije pokazalo kao pogrešna odluka, svega je par puta bilo upita koji se odnose na boravak ljubimaca. Svakako ćemo osluškivati tržiste i zahteve gostiju a ako se vremenom situacija bude promenila, to će onda značiti da i mi moramo da se prilagodimo zahtevima onih od kojih zavisimo.

Da li pored smeštaja pružate i neke dodatne usluge u vidu restorana i sl?

Pored usluge smeštaja i noćenja, hotel Heritage u ponudi ima i internacionalni A la carte restoran „Afeliu“ otvoren svakog dana, konferencijske sale, menjacnicu, shutlle uslugu od/do aerodroma, uslugu hemijskog čišćenja, iznajmiljavnje bicikala, prenosivih Wi-Fi uredjaja itd.

Sve popularniji su hoteli koji nude i konferencijske sale. Da li Vaš hotel poseduje konferencijsku salu?

Hotel Heritage poseduje 2 konfernecijske sale, kapaciteta 40 i 25 mesta, bioskopske postavke. Obe sale su opremljene svom potrebnom opremom za održavanje jednog poslovnog sastanka, treninga, obuke i slično, čemu svedoce i brojne saradnje sa mnogim poznatim brendovima iz sveta mode, tehničke i farmaceutske industrije, osiguravajućih kuća itd.

Da li planirate u budućnosti neka nova ulaganja, proširenje kapaciteta i sl?

Pored dosadašnje ponude u hotelu, odlučili smo se za korak dalje i krenuli u izgradnju Rooftop restorana, koji će se nalaziti na poslednjem spratu hotela sa otvorenom panoramskom terasom sa koje se pruža pogled na celi Beograd. Poznati projektantski studio „ASK design“ se pobrinuo da projekat bude na svetskom nivou, a trenutno je ceo projekat u poslednjoj fazi izvođenja. Završetak radova se očekuje do kraja septembra a otvaranje ce biti početkom sledećeg proleća. Naredni korak u poboljsanju hotelske ponude jeste izgradnja SPA i fitnes centra za goste hotela. Trenutno smo u fazi projektovanja, a puštanje u rad se očekuje do kraja januara 2018.godine.

Koliko dugo ste menadžer hotela i koja su Vaša zaduženja?

Generalni menadžer hotela sam od njegovog osnivanja, uskoro će biti 2 godine. Najkraće opisano, moja zaduženja su određivanje poslovne politike i strategije, postavljanje sektora hotela, dnevna koordinacija poslova sa šefovima sektora, praćenje rezultata u odnosu na zadate targete i predstavljanje hotela i kompanije na raznim skupovima i dešavanjima od značaja za naše poslovanje.

Da li imate sektor prodaje i marketinga i koliko zaposlenih radi u njemu?

U sektoru prodaje i marketinga radi dvoje zaposlenih, jedan zadužen za grupe i bankete, drugi za korporativne klijente i on line kanale. Oni vode kompletnu komunikaciju sa svim postojećim i potencijalnim klijentima hotela.

Zaposleni su veoma bitni u svakoj kompaniji. Kako Vi motivišete svoje zaposlene? Kolike su im mogućnosti napredovanja u Vašem hotelu?

Kao menadžer hotela, trudim se da uvek pružim maksimalnu podrsku zaposlenima kako bi oni dalje mogli sami da se nose sa svojim radnim zadacima i izazovima. Mi smo se odlučili da pre svega šansu pružimo mladim ljudima, mnogima i bez radnog iskustva. To sa sobom nosi i veliki rizik i ulaganja u trening i obuke tih ljudi, kako bi mogli da odogovore izazovima svojih radnih pozicija, ali smo smatrali da ćemo tako dobiti energične ljude koji će pruženom prilikom biti motivisani da rade, uče i da se dokazuju, sto se nakon skoro 2 godine i pokazalo ispravnim.

Šta bi poručili potencijalnim kandidatima koji žele da rade kod Vas, šta je ono što Vi nudite?

Rad u našem hotelu pre svega predstavlja rad u jednom modernom i profesionalnom okruženju, gde je dobrodošao svako ko ima želju da uci, radi i napreduje. Uvek se trudimo da ispoštujemo sve dogovore i zaposlenima pre svega omogućimo da uz primenu savremenih sredstava i operacija naprave najbolji proizvod ili uslugu za naše goste. Predlozi za unapređenje poslovanja su uvek dobrodošli, a mnogi od današnjih šefova sektora su svoje prve hotelske dane zapoceli baš u našem hotelu i kroz određeno vreme pokazali da zaslužuju poverenje menadžmenta i na taj način napredovali na svojim pozicijama.

Ostavite komentar

avatar