Naslovna Vesti Turizam CNN preporučuje – Posetite Srbiju u 2018!

CNN preporučuje – Posetite Srbiju u 2018!

85
0

Srbija se našla na listi 18 svetskih destinacija koje treba posetiti u 2018. godini po preporuci CNN-a!

Ova čuvena medijska kuća navodi da su poslednjih godina zemlje bivše jugoslavije postale jedne od najpoznatijih destinacija u Evropi, naročito one koje izlaze na Jadransko more – Hrvatska i Crna Gora, kojima se ubrzo pridružila i Srbija.

“Posetioci počinju da pristižu u ovaj mahom neotkriveni kutak regiona, privučeni sjajnim pejzažima, bogatom istorijom i neverovatnom vrednošću za novac. Beograd je već prepoznatljiv kao grad dobre zabave – i na isti način kao što su to veliki gradovi istočne Evrope uradili pre 10 ili 15 godina – napušta urbanu sovjetsku sumornost i hrli napred ka sjajnijoj budućnosti”, navodi se u tekstu i dalje dodaje:

“Srpski nacionalni parkovi Kopaonik i Zlatibor nude zimske sportove, a leti beg u epske planinske pejzaže. U Nacionalnom parku Tara nalaze se klisure okružene šumovitim brdima. Na krajnjem jugu zemlje je Đavolja varoš, koja pruža ludi geološki spektakl čudnih stenovitih vrhova. Iako Srbija ne izlazi na more, moćna reka Dunav i dalje mami plivače na “rivijeru” obasutu tvrđavama”, prenosi CNN uz preporuku putnicima da nikako ne propuste “jedno od najspektakularnijih putovanja vozom, prugom Beograd-Bar, koja je renovirana 2017. godine”.

Kako navode iz Turističke organizacije Srbije (TOS), naša zemlja postaje sve poznatija turistička destinacija zahvaljujući brojnim aktivnostima TOS.

Turistička organizacija Srbije je u toku 2017. godine sprovela intenzivne promotivne i marketinške kampanje na globalnim turističkim tržištima. Medijska kampanja emitovana je na globalnim mrežama BBC World i Eurosport. Promotivni spot u trajanju od 30 sekundi prikazan je više od 600 puta u zemljama Evrope i u SAD. Uz akcenat na letnju i zimsku turističku sezonu ovu aktivnost pratila je i digitalna promocija na portalima ovih mreža.

Promotivne aktivnosti nastavljene su na britanskom TV Channel 5, a u toku je i emitovanje spotova o lepotama Srbije na Travel Channel-u. Objavljeni su članci i reportaže u najpoznatijim medijima kao što su: britanski Guardian i Independent, američki Vogue i Conde Nast Traveller, italijanski La Reppublica i Corrriere de la Serra, ruski National Geographic i Komsomoljskaja pravda, francuski Madam Figaro i Parisien, nemački Freie Presse, Hamburger Abend Blatt i Berliner Morgen Post, a emitovana je i radio kampanja na BBC Radio 4 i Radio 6.

Turistička organizacija Srbije organizovala je veliki broj posebnih prezentacija i događaja, promocija i radionica za poslovne partnere, kao i studijska putovanja za 140 inostranih novinara iz najpoznatijih svetskih novinarskih kuća poput New York Times, Vogue, USA Today, National geographic, Chicago tribune.

Studijska poseta američkih blogera Srbiji, kao i aktivnosti u vezi sa tom posetom na blogovima i društvenim mrežama, donele su 61. godišnju zlatnu nagradu „Adrian“, najveću i najprestižniju nagradu za kampanju „Balkan Blogger Bash“.

Izvor: turistickisvet.com

Ostavite komentar

avatar