Naslovna Vesti Turizam Upravljanje prihodima i emocionalno brendiranje u hotelijerstvu – fokus druge HSM Weekend...

Upravljanje prihodima i emocionalno brendiranje u hotelijerstvu – fokus druge HSM Weekend konferencije

235
0
HOTEL SALES AND MARKETING WEEKEND

Druga po redu “Hotel Sales and Marketing Weekend” konferencija, koja će biti održana od 16. do 18. novembra u hotelu Zlatibor Mona, pružiće odgovore na pitanja kako najbolje iskoristiti savremene mogućnosti, a poslovanje u hotelijerstvu učiniti učinkovitijim i boljim!
Inovacije u hotelskoj industriji se razvijaju brzim tokom. Ove značajne promene i nove tehnologije su doprinele pozitivnoj transformaciji cele industrije. Poslednjih decenija, svedoci smo ogromne digitalne ekspanzije koja menja naše poslovanje kroz više aspekata, te danas možemo sa sigurnošću
reći da pripadamo novoj eri prodaje i marketinga u hotelskoj industriji. Tema ovogodišnje konferencije je “Upravljanje prihodima i emocionalno brendiranje u
hotelijerstvu” (eng. Revenue Management and Emotional Branding in Hospitality).

Tokom konferencije bićete u prilici da čujete i razmenite mišljenje sa predavačima iz Londona, Slovenije, Hrvatske i Srbije.

Više informacija o konferenciji i temama predavača videti na:
http://hsmweekend.com/

Nemojte propustiti HSM Weekend je čeka vas jedinstveno iskustvo, netvorking, novi trendovi i primenljiva znanja!

Tri glavne teme:

•Upravljanje prihodima (eng. Revenue Management)
•Emocionalno brendiranje (eng. Emotional branding)
•Trendovi u digitalnom marketingu (eng. Digital trends)
Predavači:
•Alyson Hazel Northfield, Managing Director, Revenue by Design Ltd; London, United
Kingdom
•Gorazd Čad, Founder and owner of the marketing and event agency Toleranca marketing;
Slovenia
•Janez Jager, Partner in company Best Hospitality Solutions; Slovenia
•Lukša Jakobušić, Owner of the One Suite Hotel; Croatia
•Igor Kovačević, Convention Bureau, National Tourism
Organisation of Serbia; Serbia
•Slavimir Stojanović, Founder and owner of the Futro Design, also creative director at
Communis DDB; Serbia
•Đorđe Krivokapić, Professor at the Faculty of Organizational Sciences and Program
Director of the SHARE foundation; Serbia
•Svetozar Krunić, Head of User Acquisition at the
ActiveCollab; Serbia
•Branislava Hristov, Teaching Assistant at Faculty of Economies; Serbia
•Zoran Parmak, Balkan Adriatic DMC, Serbia

Agendu možete preuzeti OVDE

Ostavite komentar

avatar