Naslovna Vesti Turizam Promocija Srbije na Međunarodnom sajmu turizma COTTM u Pekingu – U planu...

Promocija Srbije na Međunarodnom sajmu turizma COTTM u Pekingu – U planu dolazak kineskih turoperatera u Srbiju i prezentacija ponude Beograda u Kini

84
0

Turistička organizacija Beograda je od 15. do 17. aprila učestvovala na Međunarodnom sajmu turizma COTTM (China Outbound Travel & Tourism Market) u Pekingu, u okviru regionalne promocije Srbije, Crne Gore i BiH, a pod okriljem Nacionalne Turističke organizacije Srbije.

Beograd je na ovom sajmu predstavljen kao atraktivna evropska city break destinacija, sa mnoštvom urbanih sadržaja, bogatom ponudom kulturnih, sportskih i drugih manifestacija, i drugim segmentima turističke ponude naše prestonice namenjene kineskim gostima.

Na sajmu su održani brojni sastanci sa turoperaterima iz Kine koji se bave balkanskim turističkim tržištem, na temu intenziviranja dolazaka kineskih turista. Pored poslovnih sastanaka, sa predstavnicima Svetske asocijacije gradova u turizmu WTCF (World Tourism Cities Federation) dogovorena je organizacija studijskog putovanja u Beograd za kineske turoperatere kao i organizacija prezentacije turističke ponude Beograda u Kini u drugoj polovini godine.

Nakon tri sajamska dana, organizovana je promocija Srbije, Crne Gore i BiH za kineske agencije i turoperatore kao poseban događaj, posle koje su usledili B2B sastanci predstavnika turističke privrede Kine i našeg regiona.

Turisti iz NR Kine u 2018. godini beleže rast broja gostiju u Beogradu od 80% i rast od 70% u ostvarenom broju noćenja, u odnosu na 2017. godinu, i na drugom su mestu po brojnosti sa daljom tendencijom rasta.

Pored učešća na Sajmu turizma COTTM 2019 u Pekingu i studijskih putovanja u Beograd za kineske turoperatere i novinare, Turistička organizacija Beograda ove godine planira još jedan promotivni događaj – nastup na sajmu u Šangaju koji se održava u okviru The Shanghai International Marathon-a, kao i suorganizaciju događaja “Dani Beograda u Pekingu”, pod pokroviteljstvom i u saradnji sa Gradom Beogradom i Sekretarijatom za privredu.

Osim promotivnih nastupa, TOB će u 2019. godini oformiti i website Beograda u NR Kini u cilju internet pozicioniranja Beograda kao turističke destinacije na kineskom tržištu.

Izvor:eKapija

Ostavite komentar

avatar