Naslovna Blog Značaj virtuelnih tura u hotelijerstvu

Značaj virtuelnih tura u hotelijerstvu

123
0

Šta su virtuelne ture ?

Virtuelne panorame posetiocu omogućavaju celokupni pogled na prostor koji prezentujete. Pogled obuhvata celokupnu sferu, 360°x180°. Pogled u virtualnim panoramama možete pomerati u svim smerovima. Kreiraju se spajanjem fotografija iz svih uglova u VR panorame koje je se potom povezuju u virtualnu šetnju. Virtualne panorame imaju dobar uticaj na vaše posetioce. Ovaj tip videa zahteva manje planiranja i vremena da se snimi u odnosu na tradicionalni način videa.

Kao što je Maršal McLuhan izjavio “medij je poruka“, a prvo iskustvo vašeg potencijalnog klijenta vaša veb strana, od krucijalne je važnosti da ona ima maksimalan učinak. Virtualnom prezentacijom ne samo da ćete poboljšati vaš sajt već ćete i vaše poslovanje prikazati u najboljem svetlu. U svetu brzih i modernih komunikacija učinak Vašeg veb sajta biće primetan samo ukoliko budete bili korak ispred konkurencije.

Da bi imali u uvid kako virtuelne ture izgledaju u praksi, pogledajte link: 360 Serbia – hoteli i apartmani

Prednosti 3d prikaza

Razloge zbog kojih morate imati virtuelni obilazak, donosimo kroz činjenice iz istraživanja Carlson hotelske grupe:

– Postojeća integrisanost sa Google prikazom ulica (Google street view)

– Lako povezivanje Google virtuelne ture i vašeg web sajta kao i društvenih mreža

– Napredno prikazivanje na Google lokalnim stranama i Google mapama

– Virtuelna tura je podržana i preporučena od strane jednog od svetskih najpouzdanijih brendova – Google

– Otvoreni ste 24/7. Dopustite potencijalnim kijentima da pogledaju Vaš prostor 365 dana u godini.

– Vaša virtuelna tura se prikazuje klijentima kako u zemlji tako i svetu

– Klijenti mogu dodati svoje komentare ili fotografije i na taj način se povezujete sa njima

– Hosting vaših slika i virtuelne ture je besplatan. Plaća se jednokratno, samo izrada i podešavanje fotografija

-Sajtovi hotela koji imaju virtuelnu turu beleže vreme zadržavanja 5 puta duže od onih koji nemaju tu turu

– Virtuelne ture prodaju hotelske sadržaje 46% bolje od statičnih fotografija

-Dvostruko je verovatnije da će oni koji vide sobu sa virtuelnim obilaskom napraviti rezervaciju za to mesto. Kod mladih od 18-34 godina je čak 130 % verovatnije da će napraviti rezervaciju.

Od ljudi koji su obuhvaćeni anketom 67% želi da više preduzeća ima virtuelne obilaske. Od preostalih, 26% im je bilo svejedno, a 7% je izjavilo da je veći broj virtuelnih obilazaka nepotreban.

-Virtuelna tura je najbolja i najefikasnija marketinška kampanja ako gledamo odnos cene i roka trajanja

Saveti: Kako da pomognete da Vaša Virtuelna tura bude najvernija samom objektu ?

Izaberite dobru poziciju i ugao za fotografisanje:

Obratite pažnju na senke, ugao odakle se fotografiše, spoljašnje svetlo i slobodno napravite materijal iz nekoliko uglova, pa naknadno odaberite najbolji.

Fotografišite reprezentativne uglove hotela:

Potudite se da se na vituelnoj turi nađe ono najbolje što nudite poput najbolje opremnljenih soba, spa centra, lobija,restorana. Naravno sve mora da bude blistavo, čisto i uredno.

 Primer- Crowne Plaza

Ubacite tekst u virtuelnu turu:

Ponekad gostima tokom obilaska soba nije jasno šta je šta, pa se iz tog razloga dodaje i tekst i mogućnost da se na njega klikne radi dobijanja više informacija.Virtuelna tura može biti idealna da neki sadržaj prodate. Još jedna ideja je da se unesu promo cene kao i trenutne akcija u tekstualne delove kroz virtuelnu turu da bi se povećala prodaja tih aranžmana.

Kako hoteli koriste 360 virtuelne ture da bi povećali broj online rezervacija ?

Ono što je ključ ove vrste promovisanja je da je odobren i potenciran od strane booking.com kao i trip advisora.

Najvažnije za same goste je da imaju mogućnost da dobiju samopouzdanje tako što mogu da vide tačno ono što će ih sačekati i nakon same rezervacije.

Pored toga, ovaj vid promovisanja takođe utiče na prosek zadržavanja posetioca na sajtu. Oko 40% posetioca u odnosu na najvećeg konkurenta. Sajtovi sa virtuelnim turama su pregledani 5-10 pita duže u odnosu na one bez VT.

Primeri koji su osetili razliku u prodaji nakon uvođenja ove inovacije su:

Lanac Radisson Hotela koji su na svetskom nivou postigli 135% povećane online rezervacije.

Još jedan promer su Omni hoteli koji su povećali prodaju 76%.

U toku 12 meseci, West Hotels by Hilton je imao 250.000 pregleda više i oko 7,5% uvećane prodaje.

Primer virtuelnih tura u ugostiteljstvu

Social media

Ovakav sadržaj se može direktno podeliti sa YouTube linka na Vaše kanale komunikacije. Takođe, takav video može da posluži kao plaćena reklama na Google Ads-u.

Facebook omogućava da se direktno upload-uje 360 snimak, i stoga može da se objavi kao organski post ili kao promovisani. Svakako, sa sigurnošću možemo da kažemo da svakome od nas pažnju više okuplja ovakav vid sadržaja na internetu u odnosu na klasične objave.

Ukoliko želite saradnju, ili više informacija o samim virtuelnim turama, mi Vam preporučujemo:

360 Serbia – Virtuelne ture

 

Promo tekst

Ostavite komentar

avatar