Naslovna Zanimljivosti St.Regis, Bloody Mary, Titanik i jedna influenserka

St.Regis, Bloody Mary, Titanik i jedna influenserka

117
0

Neverovatno je zamisliti da je temelj hotela o kome danas pišemo, postavljeni čak 1830. godine. Fenomenalno, zar ne? Doajen tadašnjeg vremena, Karolina Astor je pozvala pažljivo odabranih 400 zvanica iz visokog društva na privatnu čajanku i druženje. Tako je nastala prva zabava u Americi za najbogatije u to vreme. Za nju se može reći da je bila prava i prva infulenserka tog doba.

Stižemo do 1904. godine, kada stvari u svoje ruke preuzima njen sin. Kolonel Džon Džejkob Astor IV, predstavlja u Nju Jorku hotel St.Regis, uz tvrdnju da je to “the finest hotel in America“. Ovaj vizionar se potrudio da tadašnji hotel po luksuzu i tehnološkim inovacijama bude ispred drugih. To je postigao tako što je svaka soba imala svoj telefon. Sudbina nije bila na njegovoj strani i nestao je 15. aprila, 1912. godine, kao najbogatiji i najpoznatiji putnik na čuvenom Titaniku.

Njegov legat je nastavio da živi, a hotel da se razvija. Jedna od najzanimljivijih stvari koja je u sprezi s ovim hotelom je nastanak koktela Bloody Mary. Glavni barmen 1934. godine u baru King Cole, koji se nalazi u sklopu hotela u Nju Jorku, zvao se Fernand Petiot. Ova tekućina kombinacije paradajiza i vodke, nazvana je Blood Mary. Ipak, tadašnja atmosfera i svež raskid sa prohibicijom, primorao je sam hotel da ga krste drugačije. Najveći razlog da se promeni ime je bio taj, da se tadašnji renomirani hotelski klijenti i gosti ne uvrede. Novo ime je glasilo Red Snapper.

Danas nije lako pronaći kvalitetnog batlera, ako ih uopšte ima u hotelima širom sveta. Upravo na tom polju, St.Regis briljira i posvećuje ogromnu pažnju toj poziciji. Njihova ideja je da svaka personalizovana usluga bude shvaćena i realizovana na pravi način. U ovim hotelima, vi nemate brige oko pakovanja ili raspakivanja. Batleri su obučeni da hiruški precizno slažu stvari ili odlažu u orman. Pri samom dolasku, batler će vas sačekati uz šolju čaja ili sveže kafe u sobi. Svakog jutra, nakon poziva za buđenje, dolazi i batler koji vam dnevne novine, daje informacije o vremenskoj prognozi za taj dan, namešta zavese uz kafu i čaj.

Batleri imaju svoju posebnu recepciju. Gosti mogu u bilo koje doba dana ili noći, pozivom iz svoje sobe da zatraže uslugu. Napredovanje tehnologija, zahteva da se ona prati u korak i iskoristi za unapređivanje usluga. Zbog toga ovde postoji i elektronski batler servis. Svakog sata putem poruke ili email-a, možete zatražiti uslugu, a njihov servis će vam asistirati na najbolji mogući način.

Ako odsednete u ovom luksuznom hotelu, uveče ćete imati priliku da prisustvujete pravom raritetu u svetu hotela. U pitanju je vrsta proslave, gde za otvaranje šampanjca koristi sablja. Jedan omaž bitkama Napoleona Bonaparte, koji je ovaj čin ponavljao bez obzira na poraz ili pobedu. Tome najbolje svedoče i njegove reči: “Champagne: in victory, one deserves it; in defeat, one needs it.” Sablja je iskovana ručno, u Christofle’s Haute radionici koja se nalazi u Yainville-u (Normandija).

Pomenuli smo da je sve započeto na prvoj proslavi od 400 zvanica, a upravo taj isti broj se koristi za ukrašavanje sala u samom hotelu. Omiljeni cvet i miris Karoline bila je American Beauty ruža. Ona je na toj proslavi bila raspoređena svuda. Dizajner i arhitekta Carlos Huber je sklopio partnerstvo sa renomiranim hotelom, kako bi zadržali ovu večnu notu. Ove ruže nisu jedino cveće koje se nalazi u hotelima širom sveta. Tu su listovi palme, vaze sa lavandom, ljiljani i cvet dunje.

Hotel je jasno i precizno profilisao svoj brend, koji traje više do sto godina. U 2010. godini oni počinju s specijalnim programom, koji se nazivaju Konsijerž. Ruku na srce, to i nema toliko povezanosti sa samim zvanjem, već ulaze u svet digitalnog marketinga i angažuju poznate ljude da ih predstavljaju. Zvuči poznato? Osobe se ne biraju tek tako, već dobro promišljenom strategijom. U ovom timu se okupljaju polo igrači, najpriznatiji modni dizajneri, izvrsni muzičari i ostali koji dolaze iz najbogatijih branši.

St.Regis teži da pruži jedinstveno iskustvo svojim gostima, pogotovu porodicama. Njihov biznis je upravo porodičan, i uspevaju da zadrže standarde koje su definisali i ne uruše temelje koje su postavili davne 1830. godine.

Ostavite komentar

avatar