Naslovna Zanimljivosti “Pametna” saradnja Westin lanca hotela

“Pametna” saradnja Westin lanca hotela

178
0

Svi veliki hotelski lanci širom sveta u svom asortimanu imaju ponudu koja ih izdvaja od ostalih. Nije da ostali nemaju nešto slično, ali su neki jednostavno pioniri u tom svetu. Westin hoteli se diče svojim programom za zaljubljenike u fitnes, i osobe koje vode aktivan život.

Westin hotel datira još od 1930. godine, kada su dva tadašnja konkurenta došla na ideju da se spoje. Iz toga je nastao Western Hotel. Dve decenije kasnije ime je promenjeno u Western International, a današnje je dobio 1980. godine na svoj pedeseti rođendan. Tokom tih pedeset godina, hotel je prvi uveo room service od dvadeset i četiri sata. Isto su prvi implementirali in-house trening program za glavne kuvare. Dugačka je lista s poduhvatima Westin-a, zato ćemo se izmestiti iz ovog pasusa, i u sledećemo pisati o njihovoj WestinWORKOUT ponudi.

Pack Light, Stay Fit je moto koji prati njihovu ponudu za goste koji ujedno vole i da vežbaju. Ništa nije prepušteno slučaju kada se ovakav program osmišljavao, zbog čega je potpisan ugovor s jednim renomiranim proizvođačem sportske opreme, to je New Balance. Kada odsedate u nekom od Westin hotela, više ne morate da vučete svoju sportsku opremu sa sobom. Gear Lending servis vam obezbeđuje New Balance patike, šorts, majicu i čarape za trening. Cena je $5, ekvivalentna lokalnoj valuti. Čarape možete da zadržite za sebe, dok se ostala oprema ostavlja u sobi, kada napuštate hotel.

Pilot projekat je nastao još 2010. godine, i to samo u desetak hotela, uključujući Boston, Berlin i Tokio. Kakav je uspeh doživeo, najbolje ilustruje podatak da je već u martu 2012. godine, čak 118 hotela u Severnoj Americi imalo ovu ponudu. Danas je ponuda uključena u kompletan hotelski lanac. Sama kampanja i promovisanje nove usluge je bila snažna i usmerena prema pravoj ciljnoj grupi. Ovaj tip partnerstva je išao na ruku i sportskom brendu. Dobili su izuzetnu priliku da svoju opremu predstave širokom auditorijumu. Naravno da je veliki broj ljudi upoznat s brendom, ali su ovde imali priliku da bukvalno testiraju njihovu opremu. Udobnost patika je podstaklo dosta ljudi da koristi New Balance, čime je porasla prodaja.

Konkurencija je odmah uočila sve benefite ove ideje, te je Fairmont Hotels & Resorts, već 2013. godine pohrlio da uradi istu stvar, napravio je dogovor s još jednim sportskim gigantom, ovde se radilo o brendu Reebok.

Prema podacima Westin hotela, skoro 10% gostiju koristi ovaj program. Negde je to i manje, sve zavisi od lokacije i države. Elements of well-being je slogan njihove kampanje za promociju celokuponog hotela, koja predstavlja fantastičan primer i originalnost u reklamiranju, o tome u nekom od budućih tekstova.

Elem, promovisanje fitnes usluge je satkano od šest različitih pilara, koji glase: Sleep Well, Eat Well, Move Well, Feel Well, Work Well, and Play Well. Vrlo jednostavno, jako i efektivno. Baš kako treba da bude. Westin hotel je iskoristio trenutak ekspanziju okretanja ljudi prema zdravom načinu života i vežbanju. Time se izdvojio od drugih i postao prepoznatljiv.

U našem okruženju, Westin je svoje prebivalište našao u Zagrebu. Tako da imate priliku, ukoliko vas put navede u Hrvatsku da probate ovaj program. Možda vas baš ova usluga oduševi i postanete redovan gost Westin hotela.

Ostavite komentar

avatar