Naslovna Vesti Procene za spas turističke sezone Crne Gore i akcija “Ljetuj doma”

Procene za spas turističke sezone Crne Gore i akcija “Ljetuj doma”

119
0

“Ove sezone ne može se očekivati značajan broj turista iz Zapadne Evrope, obzirom na unutrašnju zatvorenost EU”, poručuje Ana Marojević.

“Ove sezone ne može se očekivati značajan broj turista iz Zapadne Evrope, obzirom na unutrašnju zatvorenost EU i preporuka građanima da letuju u svojim zemljama”, izjavila je za dnevni list Pobjeda Ana Marojević, izvršna direktorka kompanije “Flaj Montenegro” koja se bavi avio-saobraćajem i dovođenjem gostiju iz Kine.

“Tržišta koja su perspektivno otvorena za nas su Ukrajina, Belorusija, Rusija, Izrael, zemlje Balkana, Češka, Poljska, Mađarska. Da li će se i u kojem obimu realizovati aranžmani iz ovih zemalja zavisi od preciznog datuma otvaranja naših granica za turiste sa tih tržišta”, objasila je Marojevićeva i dodala da potvrđeni aranžmani i za njih organizovani letovi nisu realizovani zbog zatvorenosti granica.

Ona se osvrnula i na to da je ključno utvrditi precizan datum otvaranja granica, kako bi se sprečilo odlivanje turista na druga tržišta:
“Ako se pre otvorimo, možemo očekivati kakvu-takvu posetu i delimičan spas sezone. Što manji pad prihoda bude, šanse za oporavak ekonomije, koja zavisi od turizma i usluga, biće veće”, poručila je Marojevićeva.

Ona smatra da su konkurentna tržišta već u prednosti:

“Već nam preuzimaju deo turista koji su inače tradicionalno naši gosti i već su kupili aranžmane za Crnu Goru. Da se razumemo, priorit je zaštita zdravlja našeg stanovništva, ali očigledno postoje mehanizmi kontrole koje primenjuje većina zemalja, koji podrazumevaju zaštitu zdravlja stanovnika ali i dolazak turista”, rekla je Marojevićeva.

Odziv hotelijera i ostalih turističkih delatnika Crne Gore na akciju “Ljetuj doma” je iznad svih očekivanja. Kako je “Pobjedi” rekao Andrija Ćetković iz agencije Infinity Marketing, koja je osmislila akciju, hotelijeri odlično razumeju trenutnu situaciju i smisao akcije i u njoj vide jedan od modela kako napuniti makar deo ovosezonskih smeštajnih kapaciteta.

“Pohvalili bismo i njihovu izdašnost prilikom formiranja popusta za našu akciju koja je stvarno izuzetna i u nekim slučajevima ide i do 70 odsto”, kaže Ćetković.

On ističe da je akcija izuzetno prihvaćena među Crnogorcima i da će mnogi od njih ovog leta uz pomoć ove akcije posetiti neki od hotela na moru ili lokacija na severu države koje su im odavno bile na check-listi, ali nisu bili u mogućnosti do sad da ih posete.

U agenciji smatraju da je jako važna solidarnost, posebno u teškim vremenima kao što su ova, a dodaje i da su posvećeni i promeni svesti građana kada su u pitanju ekologija i očuvanje prirodne sredine.

“Baš iz tog razloga smo pokrenuli niz akcija, kao što su deljenje cegera od prirodno razgradivih materijala i trudimo se da sve promotivne materijale koje proizvodimo kao agencija budu od ekološki pruhvatljivih materijala”, naglašava Ćetković.

Na ideju “Ljetuj doma” su došli u vremenu karantinskih dana razmišljajući o posledicama koje bi pandemija mogla da ostavi da privredu Crne Gore, a posebno na njen ključni segment – turizam.

Izvor: B92 i B92

Ostavite komentar

avatar