Naslovna Intervju Metropol u metropoli. Iskustva, nauk i planovi za 2021.godinu

Metropol u metropoli. Iskustva, nauk i planovi za 2021.godinu

357
0

Bulevar zvezda u Bulevaru kralja Aleksandra. Hotel koji definiše destinaciju.

Početak je godine, početak sezone. Godina za nama je jedna od onih iz koje ćemo izvući značajne lekcije, kako bismo 2021. prigrlili sa većim iskustvom, znanjem ali i sa većim očekivanjima.

Svesni smo da je hotelijerski sektor pretrpeo najveći udarac, da će se shodno svemu proživljenom pisati udžbenici o stvarima o kojima upravo svedočimo.

 Na koji način je hotel sa tradicijom, na centralnoj gradskoj lokaciji rešavao izazove sa kojima se suočio, pitamo Senior sales manager-a, Vladimira Cucurevića.

Iskreno, kao neko ko je duže vreme u okviru Metropol Palace, a Luxury collection hotela, imali smo prilike da prođemo razne turbulencije na tržištu, uspone, manje probleme ali nešto ovolikih razmera niko nije mogao predvideti, nismo imali  gotova rešenja za novonastalu situaciju.

Kao deo velike Marriott porodice, oslanjali smo se na jasno definisane instrukcije koje su nam iz centrale dolazile. U pitanju je velika pomoć i podrška koja nam je utabala put za sve korake koji su u ovako neizvesnim uslovima usledili. Naravno, morali smo dati lični pečat, deo lokalnog karaktera i konteksta.

Našli smo alternativne izvore koje smo ponudili, koji su uvek postojali, ali smo ih sada istakli u prvi plan.

Sale sa dnevnim svetlom, dovoljnim kapacitetom, otvorenim prostorima, sve je to nešto na šta se naš hotel godinama oslanjao, samo se sada pokazalo kao dobar odgovor na potrebe naših klijenata.

S druge strane, mogu slobodno da kažem da smo bili pioniri na tržištu kada su hibridni i virtuelni sastanci u pitanju. Odmah smo se prilagodili novoj normalnosti i ponudili ovu opciju koja i dalje funkcioniše kao utemeljen recept u trenutku kada su veći sastanci pod znakom pitanja.

Veština prodaje u ovom trenutku dolazi u prvi plan, iznaći rešenje, novo tržište, otkriti neke nove niše, prilike da se ponudi nešto što je u datim okolnostima moguće. Jedno veliko iskustvo koje će ostaviti pečat na moju dalju karijeru hotelijera.

Ulazimo sigurno u novu godinu, s tim u vezi koristimo priliku da informišemo našu publiku da se na čelu tima prodaje odnedavno nalazi Nikola Dedović, koga pitamo za planove u periodu pred nama:

Zadovoljstvo mi je da budem deo tima renomiranog hotela kao što je Metropol Palace, temelj i dobra praksa koju ovaj proizvod sa sobom nosi, sa mojim dosadašnjim iskustvom, mislim da će dovesti do novih prilika za posao i opstanak na tržištu.

Svakodnevno pratimo svaki pomak i reagujemo na naznaku realizacije potencijalnih inostranih ili gostiju iz regiona, koji Beograd stavljaju kao svoju odrednicu putovanja. Postoje određeni delovi tržišta koji su se brže adaptirali na nove uslove, i imam osećaj da smo prepoznali sve što je u našoj moći da dobro započnemo januar.

Postoje odredjene povoljne vesti, optimistične prognoze da će sektor početi da se kreće, razvija, ne naravno u obimu na koji smo navikli, ali cenimo svaki upit, svakog gosta, svaki nagoveštaj saradnje kao priliku koju čekamo, jer smo se iskreno uželeli našeg posla u punoj snazi.

Pratimo konkurenciju, žao nam je da vidimo da jedan broj hotela nije uspeo da opstane, ali se iskreno više i pomažemo. Mislim da je to dobra stvar jer kolegijalnost koju vidim i kojoj svedočim je na visokom nivou. Svi se borimo oko istog kolača, ali na neki fer način.

Svakako se radujem prolećnoj sezoni, izlasku iz zatvorenih prostora, otvaranju granica za goste iz određenih regiona koji tradicionalno biraju naš hotel, i punom sjaju koji ovakav hotel može da ponudi i koji zaslužuje.

Obojicu kolega pitamo šta je bitno znati, šta je vredno pomena, između ostalog kada je Metropol Palace u pitanju. U isti glas kažu: The Twenty Two restoran na 10. spratu sa pogledom od 360 stepeni.

Ne zaista, ističu i Vladimir i Nikola, to je jedinstveno mesto u gradu jer sa takvim pogledom na prestonicu, započeti jutro doručkom, nastaviti dan poslovnim ručkom ili iskoristiti popodnevne sate za večeru ili koktel posle posla, baš je nešto što nikoga ne ostavlja ravnodušnim. Kako goste hotela tako i sugrađane, poslovne partnere.

Naš iskusni Šef kuhinje Miloš Janković svakoga dana sprema dobro balansirane obroke sa dobrim odnosom cene i kvaliteta. Preporuka je da nezaobilazno probate Biftek serviran sa pireom od šargarepe, krompira i slamom od korenastog povrća sa demiglas sosom.

Ali i naša obnovljena slatka tradicija Arhiv rituala je nešto što preporučujemo i pozivamo vas da iskoristite ovu jedinstvenu priliku.

Redakcija Hotel Menadžera kaže da su nas ubedili, dolazimo uskoro da osetimo duh starog vremena, tradicije u novom ruhu. Čim pre.

Ostavite komentar

avatar