
Intervju Bojana Kuzmanovic, direktorka prodaje i marketinga Hotela Gorski – Kopaonik
Kako protiče prva samostalna sezona hotela Gorski, koji su im dalji planovi i kako se Kopaonik razvija kao destinacija u razgovoru nam otkriva direktorka prodaje i marketinga Bojana Kuzmanović.
Gorski Hotel & Spa je tekuću zimsku sezonu prvi put započeo samostalno, kako ste zadovoljni postignutim rezultatima?
Ski opening smo dočekali sa kompletno popunjenim kapacitetima i taj trend se nastavio tokom cele sezone. Decembar i januar su nam doneli uspeh veći od projektovanog, februar je već nadmašio plan, a odlične martovske prognoze obećavaju da ćemo ovu zimu zatvoriti kao neuporedivo uspešniju u odnosu
na proteklu.
Dakle, definitivno ste doneli novu energiju na Kopaonik?
Tako je. To je izjava iza koje stoji pre svega potpuno nov i fantastičan objekat, na ekskluzivnoj lokaciji i profesionalni pristup celokupnog tima. Imamo najveće sobe na Kopaoniku, gostima nudimo kompletnu uslugu. Osim toga, tu su poslovni rezultati, ali i ocene i komentari naših gostiju koji svedoče da je Gorski uneo preko potrebno osveženje u turističku ponudu Kopaonika.
Šta mislite da Vas je najviše diferenciralo od konkurencije?
Osim luksuza, topline i komfora u okviru naše ponude gosti imaju na raspolaganju sve što im je potrebno za drugačiji doživljaj Kopaonika. Tu je skijašnica sa najmodernijom opremom iz koje izlazite pravo na staze. Restoran do kog možete da doskijate i u opremi se okrepite pre nastavka snežnih avatura. A la carte restoran u kom možete uživati u domaćim specijalitetima i toplini kamina. Obezbedili smo i najbolju kafu, koja je svih ovih godina nedostajala posetiocima Kopaonika, a uz nju i deserte od najfinije belgijske čokolade.
Za decu organizujemo predstave, a od ove sezone počela je sa radom i igraonica koja je prava mala oaza radosti za naše najmlađe goste.
Ipak, ono što gosti najčešće izdvajaju kao omiljeni aspekt je Spa & Wellness centar i spoljni bazen. 1000 kvadratnih metara napravljenih samo za uživanje. Spoljni bazen sa konstantnom temperaturom vode od 35 stepeni donosi čaroliju koju gosti dugo prepričavaju. Tu su i specijalni tretmani, svet sauna, masaže.
Sve što se može poželeti za potpuno relaksaciju.
S obzirom da je Kopaonik jedna od najpopularnijih turističkih destinacija u Srbiji, a da Vaš hotel nudi kompletnu i luksuznu uslugu, ko čini najveći broj vaših gostiju?
Najveći broj gostiju nam dolazi iz Srbije. Zna se da je Kopaonik omiljeno skijalište za mnoge iz regiona, tako da imamo dosta gostiju iz Crne Gore, Makedonije i Rumunije. Ono što nas posebno raduje je porast broja gostiju iz Kine i Rusije. To su dva izuzetno velika i značajna tržišta, a predivni utisci koje ponesu o boravku kod nas otvaraju veliki potencijal kako za Gorski tako i za Kopaonik kao destinaciju. Osim njih, ove sezone imali smo zadovoljstvo da ugostimo posetioce iz Švedske, Grčke, Francuske i SAD-a.
Zimska sezona Vam je donela mnogo uspeha, kakvi su dalji planovi?
Pre svega čeka nas mart koji donosi idealno vreme za skijanje – puno sunca i duže dane, a niže cene, te stoga i veliko interesovanje skijaša za ovaj period. Osim toga, bliži nam se Music Week festival za koji imamo posebne pakete i očekujemo najbolji provod. Uskrs i Prvi maj su tradicionalno traženi datumi na Kopaoniku, i mi smo formirali posebne pakete koji će održati naše obećanje drugačijeg doživljaja. Za leto spremamo pakete sa raznim inovacijama, tako da sa nestrpljenjem očekujemo jul i avgust koji su vrlo traženi meseci kako bismo obradovali sve goste iskustvima koja do sada nisu imali u ponudi.
Osim individualnog segmenta, radite na razvoju korporativne ponude?
Apsolutno. U okviru hotela Gorski nalazi se kongresni centar za koji sa sigurnošću tvrdim da je pomerio granice svega do sada viđenog u MICE aspektu na Kopaoniku. Otvoren je pre samo nekoliko nedelja, odiše sofisticiranošću i inovacijom. Već u martu nas očekuje značajan broj skupova i timbildinga, tako da sa entuzijazmom startujemo ovo poglavlje. Očekujemo da ćemo postaviti dobre temelje za proleće za koje su zakazani veliki međunarodni kongresi, konferencije i smeninari kao i brojni timbildinzi domaćih i internacionalnih kompanija. Interesovanje već vlada i za jesen, a u pripremi su specijalni paketi. Kongresni centar čini multifunkcionalna sala od 470m² sa tehnologijom poslednje generacije. U njoj se nalaze pregradni zidovi koji su zvučno izolovani. Osim velike sale, na raspolaganju su tri manje sale za sastanke. Prostran foaje, sa barom i satelitskom kuhinjom omogućava organizovanje posluženja i druženja pre ili nakon događaja. Važno je naglasiti i da negujemo partnerski odnos pri organizaciji događaja, te će naš tim uvek biti tu da usmeri, pomogne i obezbedi sve što je neophodno da događaji proteknu besprekorno.