Naslovna Finansijski kontrolor m / ž

    Finansijski kontrolor m / ž

    727
    0
    • Beograd
    • 31. oktobra 2020.

    Vebsajt PFB Properties

    Funkcioniše kao strateški finansijski rukovodilac poslovanja objekta. Radno mesto podržava, širom objekta razvija i primenjuje strategije koji omogućavaju proizvode i usluge radi ispunjenja i prevazilaženja potreba i očekivanja ciljnih klijenata brenda i zaposlenih. Radno mesto obezbeđuje finansijsku stručnost za omogućavanje uspešne primene strategije usluga brenda i inicijativa brenda uz maksimalni povraćaj investicije. Pored toga, formira i izvršava biznis plan koji je usklađen sa poslovnom strategijom objekta i brenda i usmerava se na izvršenje finansijskih i računovodstvenih aktivnosti i postizanje poželjnih finansijskih rezultata.

    PROFIL KANDIDATA

    Iskustvo i obrazovanje

    • Diploma četvorogodišnjeg fakulteta u oblasti finansija i računovodstva ili srodnog glavnog predmeta; 2 godine iskustve u oblasti finansije i računovodstva ili srodne profesionalne oblasti.

    ILI

    Magistratura u oblasti finansija i računovodstva ili srodnog glavnog predmeta; nije potrebno radno iskustvo.

    KLJUČNE RADNE AKTIVNOSTI

    Angažovanje u strateškom planiranju i odlučivanju

    • Analizanje finansijskih podataka i tržišnih trendova.
    • Analiziranje informacije, predviđanje prodaje u odnosu na troškove i formiranje godišnjih planova za budžet.
    • Kompiliranje informacije, analiziranje i praćenje stvarne prodaje u odnosu na projektovanu prodaju.
    • Razvijanje načina poboljšanja dobiti, uključujući procenu troškova i dobiti, istraživanje novih poslovnih prilika, itd.
    • Analiziranje razlika između stvarnog budžeta plata i plata predviđenih za efikasnije planiranje budžeta.
    • Identifikovanje principa u osnovi, razloga ili činjenica sadržanih u informacama putem rasčlanjivanja informacija ili podataka.
    • Kreativno i praktično razmišljanje radi razvoja, izvršenja i primene novih biznis planova.
    • Zaštita i jačanje naše konkurentne prednosti zagovaranjem i podržavanjem ispravnog poslovnog i finansijskog odlučivanja.
    • Obezbeđenje jake računovodstvene i poslovne kontrole okruženja radi zaštite imovine, unapređenja poslovanja i profitabilnosti.
    • Primena sistema odgovarajućih kontrola za upravljanje poslovnim rizicima.

    Vođenje računovodstvenih timova

    • Primena interpersonalnih i veština komunikacije u cilju vođenja, uticaja i podsticanja drugih; zagovaranje ispravnog finansijskog/poslovnog odlučivanja; iskrenosti/poštenje; vođenje sopstvenim primerom.
    • Jasno i precizno obaveštavanje potčinjenih o strateškim ciljevima, fokusu i prioritetima vlasnika.
    • Odlično liderstvo određivanjem članovima tima i drugim menadžerima odeljenja jasnih odgovornosti podržanih odgovarajućim autoritetom.
    • Zahtevanje odgovornosti osoblja za uspešne performanse.

    Razvoj i održavanje finansijskih i računovodstvenih ciljeva

    • Podška strategiji objekta sa finansijskog i računovodstvenog aspekta
    • Pravovremeno podnošenje izveštaja, osiguranje izvršenja unutar rokova.
    • Osiguranje da su dobici i gubici precizno dokumentovani.
    • Postizanje i prevazilaženje ciljeva, uključujući ciljane performanse, budžetske ciljeve, ciljeve tima, itd.
    • Osiguranje da se u slučaju potrebe izvrše odgovarajuće korekcije rezultata revizije.
    • Pregled pitanja vezanih za reviziju radi obezbeživanja tačnosti.

    Upravljanje projektima i politikama

    • Praćenje svih relevantnih poreza, obezbeđenje pravovremenog plaćanja ili obračuna poreza.
    • Generisanje i pružanje tačnih i pravovremenih rezultata u formi izveštaja, prezentacija, itd.
    • Osiguranje usaglašenosti sa standardnim i lokalnim radnim procedurama (SOP-ovi i LSOP-ovi).
    • Nadziranje internnih, eksternih i regulatornih procesa revizije.
    • Osiguranje usaglašenosti sa Standardnim radnim procedurama (SOP-ovi).
    • Osiguranje tačnosti bilansa (npr. odgovarajuće povezivanje troškova i prihoda, unos troškova u odgovarajuća konta).

    Predviđanje i ispunjavanje potreba ključnih aktera

    • Razumevanje i ispunjavanje potreba ključnih aktera (vlasnici, korporacija, gosti, itd.).
    • Razumevanje stanovišta vlasnika i očekivanja za povraćaj investicije.
    • Predviđanje i ispunjavanje potreba vlasnika i uključivanje vlasnika u ključne odluke.
    • Primena snažnog funkcionalnog liderstva i veština komunikacije radi uticanja na izvršni tim, strategije objekta i za vođenje sopstvenog tima.
    • Savetovanje generalnog direktora i izvršnog odbora o postojećim i nadolazećim pitanjima poslovanja/finansija.
    • Facilitacija kritičnih sastanaka za pregled informacija za timom menadžera.
    • Prisustvovanje sastancima vlasnika radi predstavljanja konteksta i objašnjavanja finansijskih rezultata.
    • Prisustvovanje sastancima i komunikacija sa vlasnicima, uz razumevanje prioriteta i strateškog fokusa.
    • Posvećenost ispunjavaju potreba svih ključnih aktera.
    • Predstavljanje finansijskih concepata na jasan i ubedljiv način koji je lako razumeti i koji vodi ka željenom ponašanju.

    Upravljanje i sprovođenje aktivnosti kadrovske službe

    • Osiguranje da su članovi tima unakrsno obučeni da podrže uspešno svakodnevno poslovanje.
    • Osiguranje da se politike objekta primenjuje fer i dosledno.
    • Osiguranje da novozaposleni učestvuju u programu orijentacije odeljenja.
    • Osiguranje da novozaposleni dobiju odgovarajuću obuku za novozaposlene da bi uspešno izvršavali svoje zadatke.
    • Priprema odgovarajućih planova razvoja koji razvijaju članove tima na osnovu njihovih pojedinačnih jakih strana, razvojnih potreba, aspiracija u karijeri i sposobnosti.

    Očekujemo Vaše prijave

    Pošaljite nam svoj CV/rezime ili drugi dokument. Max. veličina fajla: 2MB.
    Prihvatam slične ponude za posao i newsletter
    Prihvatam uslove korišćenja
    Uslove korišćenja pročitajte OVDE