Naslovna HOUSEKEEPING KOORDINATOR

    HOUSEKEEPING KOORDINATOR

    0
    0
    • Beograd
    • 23. juna 2021.

    Hotel Mama Shelter

    Koordinator hotelskog domaćinstva je odgovoran za obavljanje svih dužnosti uz visoku odgovornost i sa ciljem ispunjavanja najviših hotelskih standarda:

    • Priprema izveštaje po potrebi, vodi liste inventara, naručivanja uniformi, zaliha i zahteva za održavanje
    • Lično proverava sve prostorije hotela i restorana
    • Zadužen/a je za proveru i održavanje procedura za izgubljeno – nađeno zajedno sa Supervizorom hotelskog domaćinstva
    • Raspoređuje sobaricama i javnom prostoru dnevne zadatke i proverava njihov rad u toku dana kako bi se ispoštovalo i ispratilo poštovanje određenih standarda
    • Izdaje liste za dnevne zadatke sobarica i na dnevnom nivou proverava njihov rad i čistoću u sobama i na hodnicama
    • Radi inspekciju soba
    • Radi inspekciju javnog prostora
    • Organizuje rad prostorija za veš na dnevnom nivou
    • Evidentira I odvaja isflekanu i oštećenu posteljinu
    • Pregleda, odvaja i evidentira hotelski veš i uniformu, koji zahtevaju popravku, uklanjanje fleka ili otpis
    • Stara se o izgledu i čistoći prostorija za veš
    • Pomaže radu hotelskog domaćinstva na zahtev osoblja i menadžera domaćinstva
    • Prati i vodi evidencije kako bi procenio/la potrebe sektora za dovoljan broj radnika u toku smene za naredne dane
    • Proverava inventar u sobama i restoranu kako bi se utvrdila potreba za popravkom ili zamenom nameštaja ili opreme i daje preporuke menadžmentu domaćinstva
    • Vodi evidenciju podataka o radnim zadacima, radnim aktivnostima, rasporedu i vremenu rada zaposlenih u domaćinstvu i priprema periodične izveštaje
    • Često komunicira sa sobaricama i spremačicama kako bi ih pravilno upoznao/la sa njihovim zadacima i osigurao/la da se rad obavlja na način da se ispune standardi hotela
    • Često komunicira sa rukovodiocem domaćinstva u svrhu izveštavanja
    • Sarađuje sa ostalim službama hotela kada je to potrebno
    • Ispunjava efikasno radne zadatke poštujući primenu standarda
    • Prati upustva po nalogu svog nadređenog
    • Radi na drugim pozicijama po potrebi
    • Po potrebi obavlja i druge zadatke koji mu mogu biti dodeljeni a u svrhu zadovoljstva gostiju i održavanja hotelskih standarda

    Uslovi:
    – III ili IV stepen stručne spreme, bez posebnog stručnog usmerenja; poželjno iz oblasti hotelijerstva/ugostiteljstva
    – Radno iskustvo od minimum 1 godine na istim ili sličnim poslovima

    Pošaljite nam svoj CV/rezime ili drugi dokument. Max. veličina fajla: 2MB.
    Prihvatam slične ponude za posao i newsletter
    Prihvatam uslove korišćenja
    Uslove korišćenja pročitajte OVDE