Naslovna HOUSEKEEPING KOORDINATOR

    HOUSEKEEPING KOORDINATOR

    25
    0

    Hotel Mama Shelter

    Koordinator hotelskog domaćinstva je odgovoran za obavljanje svih dužnosti uz visoku odgovornost i sa ciljem ispunjavanja najviših hotelskih standarda:

    · Priprema izveštaje po potrebi, vodi liste inventara, naručivanja uniformi, zaliha i zahteva za održavanje

    · Lično proverava sve prostorije hotela i restorana

    · Zadužen/a je za proveru i održavanje procedura za izgubljeno – nađeno zajedno sa Supervizorom hotelskog domaćinstva

    · Raspoređuje sobaricama i javnom prostoru dnevne zadatke i proverava njihov rad u toku dana kako bi se ispoštovalo i ispratilo poštovanje određenih standarda

    · Izdaje liste za dnevne zadatke sobarica i na dnevnom nivou proverava njihov rad i čistoću u sobama i na hodnicama

    · Radi inspekciju soba

    · Radi inspekciju javnog prostora

    Organizuje rad prostorija za veš na dnevnom nivou
    Evidentira I odvaja isflekanu i oštećenu posteljinu
    Pregleda, odvaja i evidentira hotelski veš i uniformu, koji zahtevaju popravku, uklanjanje fleka ili otpis
    Stara se o izgledu i čistoći prostorija za veš
    · Pomaže radu hotelskog domaćinstva na zahtev osoblja i menadžera domaćinstva

    · Prati i vodi evidencije kako bi procenio/la potrebe sektora za dovoljan broj radnika u toku smene za naredne dane

    · Proverava inventar u sobama i restoranu kako bi se utvrdila potreba za popravkom ili zamenom nameštaja ili opreme i daje preporuke menadžmentu domaćinstva

    · Vodi evidenciju podataka o radnim zadacima, radnim aktivnostima, rasporedu i vremenu rada zaposlenih u domaćinstvu i priprema periodične izveštaje

    · Često komunicira sa sobaricama i spremačicama kako bi ih pravilno upoznao/la sa njihovim zadacima i osigurao/la da se rad obavlja na način da se ispune standardi hotela

    · Često komunicira sa rukovodiocem domaćinstva u svrhu izveštavanja

    Sarađuje sa ostalim službama hotela kada je to potrebno
    Ispunjava efikasno radne zadatke poštujući primenu standarda
    · Prati upustva po nalogu svog nadređenog

    · Radi na drugim pozicijama po potrebi

    Po potrebi obavlja i druge zadatke koji mu mogu biti dodeljeni a u svrhu zadovoljstva gostiju i održavanja hotelskih standarda

    Uslovi:

    – III ili IV stepen stručne spreme, bez posebnog stručnog usmerenja; poželjno iz oblasti hotelijerstva/ugostiteljstva

    – Radno iskustvo od minimum 1 godine na istim ili sličnim poslovima

    Pošaljite nam svoj CV/rezime ili drugi dokument. Max. veličina fajla: 2MB.
    Prihvatam slične ponude za posao i newsletter
    Prihvatam uslove korišćenja
    Uslove korišćenja pročitajte OVDE